Mobil dünyanın “yenilikçi” market konsepti

Marka Tarihçemiz

2008
2010
2008

NanoTech

NanoTechGSM 2008 yılında sektöre tedarikçi olarak girmiş, 2010 yılında ise yatırımlarını parekende odaklı hale getirmiş yeni nesil bir mobil teknoloji aksesuarları markasıdır.

NanoTechGSM bugün mobil cihazlar alanında tüm marka ve modellerin yedek parça tedariğini sağlayan, aksesuar ve tamamlayıcı ürünlerin satış ve satış sonrası destek hizmetini veren doğrudan ithalat kabiliyetine sahip bir marka olarak hizmet vermeye devam etmektedir.

2010

Mobilce

Mobil aksesuarlar ve mobil teknolojiler pazarına yenilikçi bir yaklaşımla giren Mobilce, farklı mağaza konsepti ve hizmet anlayışı sunmayı hedefliyor. Türkiye çapında franchising iş modeli ile yaygınlaşmayı ve internet mağazacılığı ile gelişmeyi hedefleyen Mobilce, geleceğin teknoloji ve aksesuar markası olmayı amaçlıyor.

Mobil dünyanın yenilikçi teknoloji marketi

Mobil aksesuarlar ve mobil teknolojiler pazarına yenilikçi bir yaklaşımla giren Mobilce, farklı mağaza konsepti ve hizmet anlayışı sunuyor.

Amacımız
Sürekli değişen ve gelişen müşteri beklentisini karşılayabilmek için iş ortaklarımızla, tedarikçilerimizle ve çalışanlarımızla birlikte Mobilce markasının sunduğu ürünleri ve iş modelini sürekli güncel tutmayı ve müşteri memnuniyetini sağlayarak büyümeyi amaç ediniyoruz.

İlkelerimiz
İş ahlakı, iş kalitesi, müşteri odaklılık, yenilikçilik ve paylaşımcılık değerleri ile markamıza güven ve iş hayatına anlam katıyoruz. Bir markanın her şeyden önce değerleri ile büyüyeceğine inanıyoruz.

Marka Konseptimiz

Mobil aksesuarlar ve mobil teknolojiler pazarına yenilikçi bir yaklaşımla giren Mobilce, farklı mağaza konsepti ve hizmet anlayışı sunuyor.

Farklı ve özgün mağaza konsepti ile teknoloji marketi atmosferini aksesuar sektörüyle buluşturan Mobilce, bu alanda bir ilk olma özelliğini taşıyor.

Mobilce, telefon ve tablet kılıflarından teknik ekipmanlara ve mobil aksesuarlara dek çok çeşitli ürün gamına sahip doğrudan tedarik imkanı bulunan bir altyapıya sahiptir.